Worst day ever

Har haft en sävligt dålig dag idag!
Först så blir jag sen till idrotten för att bussen inte ville komma.
Sen så ville inte bussen hem stanna vid min hållplats och busschauffören(orkar inte stava rätt) blir arg på mig för att stoppknapparna inte funkar. Vad ska jag göra åt saken liksom?!
Sen så fick jag gå jättelångt för att komma hem.
Sen så hade jag en jättebra ridlektion.
Och nu så sitter jag och dampar på att jag inte kan se Niall Horans twitcam som jag jättegärna vill se för att det skulle göra den här dagen lite värd iaf..
 
Sen att jag missade Magnus Betnér på Uno gör ju inte saken direkt bättre..
 
ÅH, känner bara för att gråta.. eller slå ner någon..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Blir bättre ! :)

2012-10-02 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0