3. Mina kompisar

Jag har inte så många nära vänner, men dom jag har är gulvärda.
Två utav dem, Frida och Sofia, har jag kännt så länge jag kan minnas. Vi har gått i samma klass/grupp från dagis till nian. Skolavslutningen i nian var väldigt sorglig då insåg jag verkligen att vi skulle splittras, att jag inte skulle ha dom där till hösten, att jag var tvungen att klara mig själv för första gången.
När vi började 4:an så slogs vi ihop med 2 tjejer till, Isabelle och Maja. Eftersom vi bara va 5 tjejer just då så blev det helt enkelt att vi höll ihop.
Jag älskar dessa tjejer och saknar att ha dem vid min sida varje dag.
Jag, Sofia, Maja, Isabelle och Frida innan balen i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0