28 dec 2011

Idag har jag träffat mina tjejor, alla utom Isabelle.
Började med en shoppingtur på stan, köpte en klänning, jeans, en tröja och ett halsband.
Sen tog vi en fika och pratade massa och efter det gick vi hem till Frida.
Jag åkte hem med 20 i 4 bussen och släppte in katten.
.
Nu sitter jag här och har letat webbshoppar som de säljer Dr. Martens på. Finns ju på många sidor men försöker hitta en som de har i min storlek på.. Går trögt! Finns ju inte i strl 38 någonstan!
.
Bion igår va jättebra btw! Vi såg den nya Sherlock Holmes, kan jag rekomendera!
Vi hade ju tänkt att gå på den tidiga visningen(18.20) men Erivan, smart som han är, hade inte bokat biljetter så det fanns inga platser kvar när vi skulle köpa så vi fick gå på den 21.10 ist. Men det var iaf mysigt.
Tack igen Erivan! <3
Nu ska jag fortsätta kolla på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0