20 dec 2011

Snart jul, gud vad hösten har gått fort. Känns som att det va igår jag började skolan..
Kvällen/natten var mycket bra. Eftersom ingen i min grupp orkade jobba så satte jag mig inne hos samklassen ist. Fyfan va skön klass! Önskar att min klass va sån. Satt där inne med Erivan, Amanda, Emil och Evelina som jobbade med sitt arbete. Vid midnatt satte dom på en film, HP och dödsrelikerna del 2. Nu har jag bara Halvblodsprinden och Dödsrelikerna del 1 kvar! Filmen va väldigt bra btw!
Efter filmen tog vi en promenad och sedan försökte vi sova...
Fick sluta vid kl9 idag då våran grupp inte behövde redovisa för P-G Andersson, skönt säger jag bara då jag inte har sovit mer än 2 timmar inatt och dom 2 timmarna va ingen djup sömn direkt..
Nu sitter jag hemma, somnade direkt när jag kom hem och sov ett par timmar.
Men nu ska jag gå och släppa in grannkatten.
PUSS!
Skrattar lika mycket varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0