10 dec 2011

Som ni kanske såg igår/inatt så har jag bestämmt mig för att börja blogga igen. Så nu tänkte jag bara berätta lite om mig ut ifall att någon inte vet vem jag är :)
Jag heter Frida Gunnarsson, är 16 år och bor i en liten by, eller vad man nu kan kalla det, som heter Ulvsby som ligger typ en mil norr om Karlstad. Jag har bott här i hela mitt liv.
Jag går första året på gymnasiet och jag läser Businessprogram (Ekonomiprogrammet) på Thoren Bussiness School, en ny skola som öppnade nu denna höst, så jag är en av de första eleverna på skolan vilket är mycket kul.
Jag trivs i min klass, BP11A, vissa dagar bättre än andra, men så är det väl för alla.

På min fritid så rider jag. Jag rider på Ulvsby Ranch vars paddock ligger knappt 10 meter från mitt hus(de är alltså mina grannar om ni inte kopplade det). Jag brukar även träna på Sats, försöker komma iväg minst 2ggr/vecka.
Jaa, det va endel om mig, om det är något mer ni vill veta så är det bara att fråga, jag svarar på det mesta.
Nu ska jag äta frulle och sedan ta en powerwalk, skriver nog igen ikväll.
Puss!
Bjussar på en ganska gamal bild, från 2010 tror jag, menjag har inte förändrats så mycket sen dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0